Wat is er toch met moslims dat er steeds maar gedoe is?

Uitgelicht: Anja Meulenbelt, SP-senator op haar weblog, 11.4.2009. "En Eddaoudi is óók al niet de vijand."

Alweer gedoe over een moslim. Wat is er toch met moslims dat er steeds maar gedoe is? [vetmarkering red. HB] Of ligt dat toevallig niet aan hen, maar aan de koudwatervrees van veel autochtonen voor religie in het algemeen en wantrouwen tegen moslims in het bijzonder? (...)

Heeft u ook voorbeelden van Jip-en-Janneke-uitspraken/berichten/verslaggeving/foto's gehoord/gezien op radio, televisie of andere media? Stuur deze, met bronvermelding, dan naar hoeiboei@gmail.com .

18 opmerkingen:

  1. Mijn paasbede:
    Verwijs a.u.b. nooit meer naar de website van Anja Meulenbelt.
    Ik ben zo stom geweest de link te volgen en te lezen wat Anja's mening is.
    Prompt werd ik kots-misselijk.
    GetverdeGetver, wat een stom mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even voor de goede orde: Ik heb me zojuist op de site van mevrouw Meulenbelt bekeert tot de Islam met de volgende tekst:
    "Geachte mevrouw Meulenbelt,
    Wanneer gaat u zich bekeren tot de Islam?
    Ik ga het bij dezen doen op uw site als fan van u:
    "Ash-hadoe alla iellaha iella Allah,
    wa ash-hadoe anna Moehammadan rassoeloe Allah"
    Ik hoop dat ik hartelijk word ontvangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, wat is er toch met Meulenbelt dat er steeds maar gedoe is. Mijn hele getuigenis is binnen een kwartier -weggemeulenbelt- Gelukkig hebben we de foto's nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://1.bp.blogspot.com/_wa79FGIcbuc/SeIf_MQwHTI/AAAAAAAAAAw/wXlUIit6WnM/s1600-h/meulenbelt.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Frikschoten.
    "Ash-hadoe alla iellaha iella Allah,
    wa ash-hadoe anna Moehammadan rassoeloe Allah"

    Aangezien mijn Arabisch niet verder gaat dan de spreuk bij het ontwaken naast een Arabische schone: "Sabaach al cheer", vraag ik mij af wat uw tekst betekent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Maurits Dekker 19:31h
    Ik getuig dat niets of niemand heeft het recht aanbeden te worden, behalve Allah en ik getuig dat Mohammed de boodschapper van Allah is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Shit! Dat is dus twee keer hier en 1 keer bij Meulenbelt! Ik zit er aan vast...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Maurits Dekker
    "Sabah al Cheer, Sabah al Nour"
    Allah heeft nog zo wat namen die je aanroept terwijl je denkt "goedemorgen" te zeggen...Toch maar eens verdiepen in de Arabische taal/cultuur? Even diep doorgraven en voor je het weet zit je aan de bron van de Nijl...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou waarachtig wel eens een tijdje in dat brein van Meulenbelt willen rondkijken. Verbijsterend. Ik bedoel: rondkijken-met-behoud-van-eigen-bewustzijn natuurlijk, want anders kan ik niet observeren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "De man van SP-Senator Meulenbelt woont nog steeds met twee zonen op de Gaza strook. Ondanks harde kritiek op Israël en de Verenigde Staten, zitten ze op een Amerikaanse school in Gazastad."
    http://keesjemaduraatje.web-log.nl/keesjemaduraatje/2009/04/zoon-khaled-abu.html

    Fijn voor die kids dat ze naar een goeie school gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Kassander 9:43
    Pas op dat je van dat rondneuzen niet tipsy wordt want, zoals je weet, Anja mag graag de fles raken.
    Overigens hoef je in haar brein niet af te dalen want zij behoort tot het slag mensen dat, net als Geert Wilders, hun hersenspinsels als haar op het hoofd draagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mensen als Anja Meulenbelt maken steeds valse vergelijkingen, daar kun je niets mee. Net zoals met Tulay.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het nog het ergste dat Meulenbelt lid is van de eerste kamer. Als doorgewinterde antisemiet had zij al lang geschorst moeten worden. Een vrouw met zulke verwerpelijke ideeén kan in Nederland een dergelijke baan hebben. Daarbij zit ze altijd in Gaza. Doet haar werk dus niet. Maar strijkt wel het geld op. Wat een partij, de SP.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Afshin Ellian in Elsevier, 13-4.2009, ter aanvulling:

    Laat mij als imam preken in As-Soennah moskee

    maandag 13 april 2009 09:59


    Ik wil de opvolger van imam Fawaz worden Ik wil de opvolger van imam Fawaz worden

    Imam Ali Eddaoudi! Ik wist niet dat hij een imam is en ook niet hoe hij dat is geworden. Nu wil Imam Ali Eddaoudi de opperimam van defensie worden.

    Paradijs
    Op zich is daar niks mis mee. Mohammed Cheppih, de voormalige woordvoerder van twee Nederlandse Marokkanen die in India martelaar zijn geworden, moet de plaatsvervangend directeur van de AIVD worden.

    De martelaren zijn dolgelukkige mensen die nu volleyballen met tweeënzeventig rondborstige houries in het paradijs van Mohammed.

    Imam Fawaz moet ook voorzitter van de homoclub van Nederland worden. En imam Salam die weigerde Verdonk een hand te geven, moet staatssecretaris voor de vrouwenemancipatie worden. En de slager van mijn wijk mag ook de voorzitter van de dierenpartij worden.

    Nieuwe imam
    En ik? Wat ik moet dan worden? Ik moet door het bestuur van de As-Soennah moskee aangewezen worden als hun nieuwe imam, de opvolger van imam Fawaz. Is dat gek? Nee toch. Dit heet wederkerigheid.

    Wat moet ik dan doen? Hoe zal mijn eerste preek eruit zien?

    Bismillah ir-Rahman ir-Rahim: in de naam van Allah, de erbarmer, de barmhartige; In soerat al-Kalam (de Pen) zegt de verheven Allah: Noen, Wal Kalam wama Yastorona: Noen, bij pen en wat zij neerschrijven.

    Zuster en broeders,

    Ik zeg hier nog geen amin. Omdat ik zeker weet dat u in de afgelopen eeuwen de essentie (een woord dat de filosofen betaamt), de ziel (een woord dat de geestelijken betaamt) van deze verheven woorden van Allah niet heeft begrepen. Wat zegt hier de Schepper van West en Oost?

    Al-Kalam, de pen. Uw Allah zweert op de pen. Wat deed en doet men met een pen? Met een pen wordt geschreven of getekend . Ja, de idioten die de islam wilden en willen verkondigen, hebben dit wezenlijk woord niet begrepen. Waarom is dat wezenlijk?

    Lees hier verder:

    Laat mij als imam preken in As-Soennah moskee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het verbond van de Meulenbelten met de politieke islam is duidelijker dan ooit. De schaamte en de echte vrouwenemancipatie al lang voorbij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Nefasgol. "Als doorgewinterde antisemiet". Waarop baseer je dat precies? Meulenbelt schijnt ook joodse vriendinnen te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen