David Yerushalmi: Is Shariah the Same as Jewish Law?

3 opmerkingen:

  1. Simpel eigenlijk, stond er niet ergens dat men aan de vruchten de boom kan herkennen? Er gaat het verhaal dat er ook een boom is die in het laatste der dagen zal spreken tot de profeet: "Oh, profeet, achter mij zit een jood verborgen, houw hem neer!" Misschien is dit wèl exact de zelfde boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zijn landen waar dit artikel NIET verschijnt! Gewoon een leeg blok en bij -oorspronkelijk bericht weergeven- komt niets. Bijvoorbeeld bij mij nu, in dit internetcafe in een land 2000km van Nederland.
    Soms kan ik wel uitschreeuwen dat wat "wij" zo vanzelfsprekend vinden, jezelf uitspreken, lezen wat je zelf uitkiest, is niet zo vanzelfsprekend.
    Om me heen hier, ik weet dat mensen zich politiek of over vrouwenrechten, buitenshuis anders uitlaten, dan onder vrienden-familie. Ook ik ga geen melding making dat er blijkbaar censuur uitgeoefent wordt, ook ik ga onder low profile om mezelf het leven hier niet lastig te maken.
    Maar sharia in Nederland? Wie is zich werkelijk bewust van de situatie?

    BeantwoordenVerwijderen